اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مزیت‌های حذف قبض کاغذی/هیچ‌گونه افزایش قبض برقی نداریم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان گفت: طبق اعلام قبلی حتی یک ریال هم قبض برق افزایش نداشته و هرگونه افزایش قبض برق از طریق وزارتخانه و رسمی اعلام می‌شود و مردم به شایعات توجهی نکنند.

مزیت‌های حذف قبض کاغذی/هیچ‌گونه افزایش قبض برقی نداریم

وحید مهدوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حذف قبض کاغذی چندین حسن دارد حسن اول آن بحث‌های زیست محیطی است و از کاغذ استفاده نمی‌شود، درنتیجه درختی هم بابت این قبض‌ها قطع نمی‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان افزود: حسن دوم کار این بود که ما باید یک ساعت خاصی از روز به خانه مشترکین مراجعه کنیم و این احتمال وجود داشت که مردم در ساعت مراجعه مامور برق در منزل حضور نداشته باشند و این قبض‌های کاغذی برق به‌دست مردم نرسد.

وی افزود: از زمانی که پیامکی شده است فرد در هر نقطه‌ای باشد پیامک به‌دستش می‌رسد حتی این پیش‌بینی هم شده اگر فرد در مکانی باشد که خارج از شبکه است، بعد از اینکه وارد شبکه شد به‌صورت خودکار بعد از 24 ساعت پیام قبض به شماره همراه او ارسال می‌شود.

مهدوی‌نیا با تاکید بر اینکه هزینه‌های پیامک قبض به مراتب خیلی پایین‌تر از کاغذی است، بیان داشت: ما می‌‌توانیم چندین نوبت برای مشترکین صورت‌حساب را پیامک کنیم و افراد می‌توانند با فرستادن یک پیامک از ما بخواهند که صورت حساب را به شماره همراه آنها پیامک کنیم.

وی با بیان اینکه انتهای این پیامک‌های صورت حسابی که برای افراد فرستاده می‌شود امکان پرداخت به‌صورت الکترونیک نیز مهیا است، گفت: همیشه گله مردم از اداره برق این بود که قبض‌ها به‌دستشان نمی‌رسد‌ اما حالا در روش جدید صورت‌حساب   به راحتی مردم می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد: طبق اعلام قبلی حتی یک ریال هم قبض برق افزایش نداشته و هرگونه افزایش قبض برق از طریق وزارتخانه و رسمی اعلام می‌شود و مردم به شایعات توجهی نکنند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول